When Text-To-Speech-To-Text Is Perfected

What’s going to happen when text-to-speech-to-text is perfected? Phones can already read text messages well enough and soon you’ll be able to input text messages to your phone just by talking to it.

Then, instead of texting, you’ll be:

  1. Talking to your phone (entering a message.)
  2. Waiting for a reply, entered by your friend by talking to his/her phone.
  3. Having the reply read to you by a text-to-speech engine.

Essentially, you’ll be having a push-to-talk (PTT) conversation with the robotic voice of your phone. All to avoid a simple call.

Just a thought.

6 Replies to “When Text-To-Speech-To-Text Is Perfected”

  1. Thanks! Most of the time I wonder if anyone’s even reading this, let alone relates to the (somewhat shallow attempts at) humor in these posts :)

  2. המחשבה שלך העציבה אותי
    כן הטכנולוגיה מתקדמת מצד אחד יותר קל ליצור קשר
    ומצד שני תומכת בבדידות

  3. זה נכון

    חיפשתי קצת מחקרים שיסבירו למה (בעיקר צעירים) מעדיפים טקסט על שיחות והסיבות הן: מהירות התקשורת, פשטות והעובדה שאי אפשר לצותת לסמס. שמעתי פעם, אבל אני לא מצליח למצוא את זה עכשיו, ששיחה קולית גם מלחיצה יותר בגלל האפשרות של שתיקות מעיקות

    אנשים מנהלים למעשה שיחות שלמות בהודעות טקסט. אני חושב שאני כבר מה שנקרא על ידי סקוט אדאמס
    Below the competence frontier
    זה שאומר שאני כבר לא אסתגל לצורת התקשורת הזאת. אבל אני יכול לפחות להבין שלאנשים אחרים זו דרך נורמלית לתקשר, כמו שאני יכול לנהל שיחות בצ’טים באינטרנט אבל למישהו אחר זה נראה מאוד לא אישי ומנוכר

    בכל אופן, המחשבה על אנשים שמדברים עם הטלפון שלהם בשביל לשלוח הודעת טקסט שתיקרא על ידי הטלפון בצד השני הצחיקה אותי. זה ייראה כמעט כמו שיחה מימי המצאת מכשיר הטלפון. הקידמה לקחה אותנו אחורה

  4. אני חושב שבעיקר בני נוער מעדיפים תקשורת בSMS כי זו צורת תקשורת לא אישית. לא מחייבת ולא מעמתת. ככה הם יכולים לברוח מאחריות של לתקשר באופן ישיר את מה שהם רוצים מול אנשים אחרים.
    בסופו של דבר. זה עוד סימפטום מטריד של התדרדרות (ככה אני רואה את זה. אחותה בת ה17 של אישתי תראה את זה בתור “OMG LOLZ WHAT HE SAYD?”)

Comments are closed.